About

Indonesian.

Urban and regional planning alumni. Working at a property business, while at the same time pursuing her passion in fashion through a modest fashion biz named “addin’s”.

Capturing moments through pictures and words.

So this blog is called “a tiny bit of a life journey”.

Advertisements

2 responses to “About

  1. Halo, Assalamu’alaykum Samia 😀
    Salam kenal yak. Suka ngepoin instagramnya aja habisnya cantik banget sih, masyaAllah, wkwkwk.. Dan akhirnya nyasar di blog ini berhubung daku suka ngeblog juga. Semoga bisa berteman dengan baik 🙂

    Kita seumuran, tapi kok aku bawaannya pingin manggil ‘kak’ aja berhubung dirimu udah lama banget lulus dan aku baru jadi mahasiswa tingkat akhir :mrgreen: . Keep inspiring~~ 😉

    • Waalaykumussalam Fathia 🙂 Salam kenal juga yaa.. yaAllah,, jadi malu x_x hehe..
      Nggak perlu pake ‘kak’ dong kalau seumuran 🙂 hehe semangat tugas akhir yaa!
      Aamiin, makasi banyak Fathia sudah mampir2 di blog yang jarang ter-update ini :p

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s